Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Biuletyn Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łobzie
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łobzie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łobzie.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- • filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
- • część plików nie jest dostępnych cyfrowo,
- • brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów,
Wyłączenia
- • mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
- • filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Sebastian Kurłowicz.
- E-mail: zastepcakomendanta@strazlobez.pl
- Telefon: 91 39 740 26
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Komanda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie
- Adres: Teofila Firlika 9, 71-637 Szczecin
- E-mail: kancelaria@szczecin.kwpsp.gov.pl
- Telefon: 91 480-88-01
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Budynek Komendy Powiatowej PSP w Łobzie nie jest całkowicie przystosowany dla osób niepełnosprawnych, w obiekcie powstał punkt obsługi osób niepełnosprawnych. Obsługa osób z dysfunkcją narządu ruchu, wzroku oraz słuchu została zorganizowana
w taki sposób aby osoby te nie musiały pokonywać barier architektonicznych w postaci schodów, progów i innych. Przy bramie Komendy zamontowany jest domofon, przez który osoba niepełnosprawna może skontaktować się z Stanowiskiem Kierowania Komendanta Powiatowego. Jeśli istnieje potrzeba funkcjonariusz lub pracownik schodzi do takiej osoby i pomaga dostać się do Komendy. Brak jest możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.